Hogyan vásárolj? – Vásárlási útmutató
Az Ökoázis Webáruházban egyszerűen vásárolhatod meg a kiválasztott termékeket, regisztrációval és anélkül is!
Megrendelésedet az alábbiak szerint tudod elküldeni nekünk:
Regisztráció nélküli vásárlás:
Nálunk regisztráció nélkül is tudsz vásárolni, ebben az esetben azokat az adatokat, amelyek feltétlenül szükségesek ahhoz, hogy csomagodat kézhez kapd, a rendelés során kell megadnod.
(Figyelj arra, hogy Törzsvásárlói hűségpont rendszerünkben csak a regisztrált vásárlók vehetnek részt, így ha regisztráció nélkül vásárolsz, akkor sajnos nem tudsz pontokat gyűjteni, vagy kedvezményeket kapni!)
Vásárlás regisztrációval:
Regisztrált vásárlóként a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat csak egyszer, a regisztráció alkalmával kell kitöltened, azt követően további vásárlásaidnál ezeket az információkat már felajánlja Neked a rendszer, így időt és energiát spórolhatsz meg. Ezen felül így korábbi rendeléseidet is nyomon tudod kísérni és naprakész lehetsz aktuális rendelésed állapotát és a törzsvásárlói hűségpontjaidat illetően is.
A regisztráció csak néhány percet vesz igénybe: rendelés előtt a weboldal jobb felső sarkában levő Regisztráció gombra kattintva tudod ezt megtenni, de a rendelés közben is meggondolhatod magad, még a pénztárhoz eljutva is választhatod a regisztráció lehetőségét.
A sikeres regisztrációról e-mail-ben értesítünk.
Természetesen az áruházban lehetőség van a megadott adatok későbbi módosítására a Fiók menüpont alatt.
A rendelésed során megadott adataidat természetesen bizalmasan kezeljük, az erről szóló adatvédelmi nyilatkozatunkat itt olvashatod.
Regisztrációt követően a Regisztráció gomb mellett található Belépés gombra kattintva tudsz az email címed és jelszavad megadását követően az oldalra belépni.
Amennyiben a belépéshez szükséges jelszavadat elfelejtetted, úgy a Belépés oldalon válaszd az Elfelejtett jelszó linket, és elküldünk számodra egy új jelszót.
Termék kiválasztása:
A webáruházunkat úgy építettük fel, hogy minél egyszerűbben megtalálhasd és megrendelhesd az Általad keresett termékeket.
A webáruházban történő böngészést egyrészt az oldal tetején található keresővel szeretnénk megkönnyíteni Számodra: könnyen, gyorsan megtalálsz mindent, ha egy jellemző kulcsszót begépelsz az üres mezőbe majd megnyomod a "Keresés" ikont. A találatokat a baloldali szűrővel szűkítheted, és a termékek sorrendjét is megváltoztathatod a lista tetején lévő gombokkal.
Másfelől azáltal is, hogy kategóriákba, azon belül termékcsaládokba rendeztük a termékeinket, ahova oldalaink tetején található legördülő menükből közvetlenül is eljuthatsz – a lista bal oldalán itt is szűkítheted a kínálatot.
A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére pedig igyekeztünk a lehető legtöbb információt és javaslatot nyújtani a választott termékekre vonatkozóan: minden termékünkhöz csatoltunk termékképet, részletes leírást és pontos összetételt. A termékoldalon mindezeken felül azt is láthatod, hogy a termék megvásárlása után mennyi hűségpont jár.
Kosár:
Ha megtetszett Neked egy termék, azt a kiválasztása után a Kosárba rakom gombra kattintva tudod a kosárba helyezni (tetszőleges számban).
Kosarad tartalmát a honlap tetején található Kosár gombra kattintva bármikor megnézheted, szabadon módosíthatod a kívánt termékszám megváltoztatásával, illetve az egyes termékek eltávolításával. A rendszer ezután a „Frissítés” gomb megnyomását követően jeleníti meg a megváltoztatott adatoknak megfelelő információkat, így a rendelés értékét, az vásárlásért járó hűségpontok számát illetve a várható szállítási költséget.
A kosár oldalról egyrészt folytathatod a böngészést a webáruházunkban („Vásárlás folytatása”), másrészt, ha már nem akarsz több terméket kiválasztani és kosárba tenni, továbbléphetsz a pénztárhoz („Tovább a pénztárhoz”). Ha van kuponod, akkor ezen az oldalon adhatod meg a kedvezményre jogosító kupon kódját is.
Pénztár – a rendelés véglegesítése:
A Pénztár oldalon 5 egyszerű lépésben véglegesítheted és küldheted el nekünk rendelésed.
Bármikor visszatérhetsz az egyes pontokhoz, módosíthatod az ott megadott/kiválasztott információkat, amiket a jobb átláthatóság kedvéért a jobb oldalon külön ki is listázunk Neked. Ugyanitt e lista felett lehetőséged van - ha a kosárnál elmaradt volna – érvényesíteni kuponodat illetve találsz néhány hasznos információt kérdés-felelet formájában a rendelés menetével kapcsolatosan is.
A Pénztárban a megrendelés lépései között a Tovább gombra kattintva tudsz haladni.
- Bejelentkezés: itt eldöntheted, hogy regisztrációval vagy anélkül folytatod a vásárlást. Ha regisztrált vásárló vagy, és a vásárlás megkezdése előtt az email-címeddel és a regisztrációkor választott jelszavaddal beléptél már a webáruházba, ez a lépés kimarad.
- Adatok megadása: ha már ismerjük a személyes adataidat, ezeket felajánljuk Neked, csak ki kell választanod a számodra megfelelőt. A már korábban megadott adataidat természetesen módosítani is tudod, illetve újabb szállítási és számlázási címeket is hozzá tudsz kapcsolni az aktuális rendelésedhez. Új vásárlóként Neked kell megadnod az adataidat bármelyik lehetőséget is választod (Regisztráció / Vásárlás regisztráció nélkül).
- Szállítási mód: itt több szállítási mód közül tudsz választani (házhoz szállítás, GLS csomagpont vagy csomagautomata, FoxPost, MPL vagy személyes átvétel).
- Fizetési mód: ebben a pontban a fizetési módot adhatod meg (utánvét, átutalás, és bankkártya).
Mindkét pontban a Neked legkényelmesebb vagy legmegfelelőbb verziót érdemes választanod. A szállítási és fizetési lehetőségekről a Szállítási és fizetési feltételek menüpontunkban olvashatsz részletesen itt.
Ugyancsak itt van lehetőséged arra, hogy beváltsd hűségpontjaidat és azt árengedményre cseréld: egy csúszka használatával tettük egyszerűbbé Számodra, hogy könnyedén tudj dönteni a felhasználni kívánt pontok számáról, és rögtön lásd, hogy ennek függvényében hogyan alakul majd a vásárlásod végösszege. Törzsvásárlói hűségpont-rendszerünk szabályzatát itt találod - Rendelés összesítése: az utolsó lépésben áttekintheted a megrendelésed, ellenőrizheted az adatokat, láthatod a beváltott és az új rendelésért járó hűségpontok számát, vagy ha szükséges, írhatsz hozzá megjegyzést is. Ha mindent rendben találsz, kattints rá a Megrendelés gombra, és kész is vagy!
Visszaigazolás:
A rendelésedről emailben kapsz egy visszaigazoló levelet, amelyben rendelésed rövid összegzése található minden szükséges információval, a tárgy mezőben azzal az egyedi rendelés számmal, amellyel a webáruházba történt bejelentkezést követően ott bármikor megnézheted a rendelésed részleteit és annak állapotát. Másrészt erre a számra hivatkozva tudunk mi is könnyen és gyorsan intézkedni a rendeléssel kapcsolatos bármilyen észrevételed alapján.
A rendelésed állapotáról, státuszváltozásairól emailben folyamatosan tájékoztatunk, míg a konkrét kiszállítással kapcsolatos információkat a futárcégek sms-ben küldik el Neked.
Amennyiben észreveszed, hogy a visszaigazoló email bármelyik adatodat tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy kérünk Téged, ezt azonnal jelezd felénk megadott elérhetőségünk valamelyikén. Ha esetleg a megrendeléstől számított 24 órán belül nem kapod meg az visszaigazoló e-mailt, ebben az esetben először ellenőrizd a Spam szűrőd, hátha a levelező rendszered levélszemétnek nyilvánította a levelünket, ha nem, vedd fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelésed technikai okok miatt nem érkezett meg hozzánk.
Kívánságlista:
Az Ökoázis Webáruházban való nézelődésed során lehetőséged van a termékeket kívánságlistára tenni (regisztráció nélkül is), így a későbbiekben bármikor megnézheted, mely termékek keltették fel az érdeklődésedet.
Az egyes termékek oldalain a termékkép mellett találod a „Kívánságlistára teszem” szöveget, amelyre rákattintva az aktuális termék a listára kerül. Az oldal bal oldalán folyamatosan láthatóvá válik a Kívánságlistád, amelyet bármikor módosíthatsz, frissíthetsz, a termékeket a Kosárba teheted, illetve megoszthatod barátaiddal, ismerőseiddel.
Amennyiben bármi kérdésed, kérésed felmerül a vásárlási folyamat kapcsán, vagy azt követően, ne habozz, bátran keress bennünket a vevoszolgalat@okoazis.hu címen, segítünk!
Kérjük, olvasd el figyelmesen a PDF formátumban letölthető Általános Szerződési Feltételeinket (ÁSZF) is, amelyben minden fontos kérdést egészen részletesen tisztázunk.