Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. További információ

GYIK

Biztos lehetek abban, hogy allergén- vagy vegyszermentes terméket kapok? 

IGEN! Minden termékünk összetevőit egyesével, külön-külön ellenőriztünk, így biztos lehetsz abban, hogy ezen termékek mentesek mindenféle olyan vegyi összetevőktől, melyek bőrödre és egészségedre károsak lehetnek. Az általunk forgalmazott márkák minősített, vezető termékek a bio- és natúrkozmetikumok piacán.
 

Miért fontos hogy natúr/bio/öko legyen a termék, amit vásárolni szeretnék?

Sajnos egyre több ember válik allergiássá a hagyományos bolti kozmetikai és tisztítószerektől, mivel szervezetünk egy idő után már nem képes tolerálni a rengeteg mesterséges és szintetikus anyagokból előállított termékeket. Válogass garantáltan allergén-és vegyszermentes termékeink közül és vigyázz saját és családod egészségére!
 

Mi a különbség a natúr/bio/öko termékek között?

A „Természetes” vagy „Natúr” termékek: ezek előállításához kizárólag természetes eredetű alapanyagokat, mint gyógynövény-, zöldség-, gyümölcskivonatokat – lehetőleg organikus eredetűeket -, növényi olajokat, fűszernövényeket, illóolajokat, növényi glicerint, méhviaszt, ásványi anyagokat használnak. Szintetikus kémiai anyagoktól mentesek, nem tartalmaznak szintetikus színezékeket, allergizáló illatanyagokat, emulgeálószereket, szilikont, paraffint, kőolaj származékokat, génmanipulált anyagokat. Az anyagok mikrobiológiai biztonsága érdekében a természetes konzerváló anyagok és eljárások mellett (pl. illóolaj, antioxidánsok) csak az engedélyezett természetazonos konzerválószereket használják: például benzoesavakat és ezek sóit, ethilésztert, szalicilt, szorbinsavakat és ezek sóit, valamint benzilalkoholt. Ezeket azonban a termékeken külön fel kell tüntetni.

„Bio” termékek: növényi alapanyagainak több mint 90%-a mezőgazdasági eredetű, és ennek a 95%-a ökológiai termesztésből származik. A biokozmetikumok sem tartalmazhatnak a natúr termékeknél felsorolt tiltott anyagokat. A növénytermesztés során tilos a műtrágyák, vegyszerek és hormonok használata, ezért a növényeket kizárólag növényi (gyógynövény) és állati alapanyagokkal kezelik, és igyekeznek megőrizni a talaj tápanyagtartalmát.

„Öko” termékek: környezetbarát, a vízi- és természetes élővilág veszélyeztetése nélkül lebomló, bőrbarát készítmények. Csomagolóanyaguk újrahasznosítható anyagból készül. Középpontban a környezettudatosság és -védelem, illetve a gazdaságos kiszerelés áll.


Mit jelentenek a minősítések, mire jók?

Az ellenőrzött natúr- és biokozmetikumok alapanyagait, gyártását, csomagolását is felügyelik azok az ellenőrző szervezetek, melyek saját kritériumrendszert állítottak fel, hogy a biokozmetikumok valóban megbízhatóak legyenek. Olyan termékeket keress, melyeken látod a minősítő szervezetek logóit:

     BDIH (németországi natúrkozmetikumokat minősít)

     NATRUE (nemzetközi szervezet, natúrkozmetikumokat minősít)

     DEMETER (nemzetközileg elismert minősítési rendszer, biodinamikus módszer szerint előállított mezőgazdasági termékeket és gyógynövényeket minősít)

    LEAPING BUNNY (állatkísérlet mentes)

     VEGAN  (Vegan Society -az állati összetevőktől mentes kozmetikumokat minősíti)

     ECOCERT (független ellenőrző szervezet, amely európai natúrkozmetikumokat minősít)

     COSMETIQUE CHARTRE COSMÉBIO (franciaországi szövetség, olyan termékeknek adja a jelzést, melyek már rendelkeznek a megbízható natúrkozmetikai standard minősítésével az Ecocerttől vagy  Qualité France-tól)

     AUSTRIA BIO GARANTIE (osztrák intézet által ellenőrzött bio kozmetikumok logója)

BIOKONTROLL HUNGÁRIA (magyarországi biokozmetikumokat minősít)

 

Mi a kuponkód a Kosár oldalon?

A kuponkódot a hírlevelünkre feliratkozottak tudják felhasználni olyan esetekben, amikor hírlevélben kapnak értesítést egy akcióról és hozzá egy kuponkódot is. Ezért is érdemes hírlevelünkre feliratkoznod és csatlakozni Facebook oldalunkhoz, így első kézből értesülhetsz szuper ajánlatainkról!


Elfelejtettem érvényesíteni a kuponom a kosárnál. Utólag van rá lehetőségem?

Igen, a pénztárnál is megteheted, ha a jobboldali Összesítő „Kupont szeretnél beváltani?” gombjára kattintasz.


Nem a regisztrációkor megadott címemre szeretném kérni a rendelésem. Tudok új szállítási címet rendelni a jelenlegi rendelésemhez?

Igen, a pénztárban az „Adatok megadása” pontban meg tudsz adni új címet.


Milyen szállítási és fizetési lehetőségek között választhatok?

A megrendelésed kiszállításánál négyféle típusból választhatsz: átvétel DPD Csomagponton, átvétel FOXPOST csomagautomatából, házhoz szállítás futárral, illetve személyes átvétel Nagykovácsiban. Fizetni háromféleképpen tudsz: előre utalással, utánvéttel, és bankkártyával.

Minden esetben a Neked legkényelmesebb vagy legmegfelelőbb verziót érdemes választanod. A szállítási és fizetési lehetőségekről a Szállítási és fizetési feltételek menüpontunkban olvashatsz részletesen itt.
 

Mennyi a szállítás díja?

A szállítási díjakat mindig a hatályos Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák, összefoglalva pedig IDE kattintva találod.

 

Felmerülhet-e egyéb költség a szállítási díjon felül?

Igen, utánvét esetén a tranzakciós költség a szállítási díjon felül egységesen 400 Ft.
 

A DPD Csomagponton történő utánvétes vásárlást választva tudok bankkártyával fizetni?

Igen, a DPD csomagpontokon csak bankkártyával tudsz fizetni, készpénzzel nem.


Személyesen is át tudom venni a csomagomat?

Igen, Nagykovácsiban a csomagodat ingyenesen kézbesítjük a Tandem Könyv és Kávéba, ott tudod átvenni. Ebben az esetben, ha utánvétet választottál fizetési módként, akkor csak készpénzben tudod kiegyenlíteni a vásárlásod értékét.


Külföldre is teljesítenek rendeléseket?

Sajnos a termékek Magyarország területén kívülre történő kiszállítását jelenleg nem áll módunkban teljesíteni. Írj e-mail-t a vevoszolgalat@okoazis.hu címre.
 

A rendelést követően hány napon belül kapom meg a csomagom?

A megrendelt termékeket igyekszünk még aznap, de legkésőbb másnap átadni a futárnak, így 1-2 munkanap alatt nálad lehet a csomagod. Egyes esetekben azonban előfordulhat, hogy nekünk is tovább tart a beszerzés, így ezeket a megrendeléseket a visszaigazolástól számított maximum 4 napon belül igyekszünk teljesíteni. Amennyiben ezt a határidőt (tőlünk kívülálló okok miatt) mégsem tudnánk teljesíteni, a késés tényéről és a teljesítés várható időpontjáról a lehető legkorábban tájékoztatunk.
 

Honnan fogom tudni, hogy mikor kapom kézhez a csomagomat?

Mi értesíteni fogunk Téged, amikor csomagodat összekészítettük, és azt átadtuk az általad választott kézbesítőnek, míg a konkrét kiszállítással illetve átvétellel kapcsolatos információkat a futárcégek sms-ben küldik el Neked.


Van lehetőségem esti vagy hétvégi kiszállítást kérni?

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8:00-17:00 óra közötti időszakban, ezért szállítási címként olyan címet adj meg, ahol napközben át tudod venni a csomagod (pl. munkahely). A Pénztárnál lehetőséged van megjegyzést is fűzni a rendelésedhez, ide minden olyan információt érdemes beleírnod, ami a szállításnál fontos lehet, ami a futárszolgálat dolgát is megkönnyíti.

Sikertelen kézbesítés esetén a futár még kétszer megkísérli a kiszállítást, ám ha az harmadszorra is eredménytelen, akkor az árut a visszahozza telephelyünkre, utána már csak akkor küldjük újra, ha a számla összegét (és a vissza- illetve az újraszállítás díját) előre elutalod Nekünk.
 

A visszaigazoló emailben vettem észre, hogy rosszul adtam meg az egyik adatomat. Hogy tudom ezt módosítani?

Amennyiben észreveszed, hogy a visszaigazoló e-mail bármelyik adatodat tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy kérünk Téged, ezt azonnal jelezd felénk a vevoszolgalat@okoazis.hu e-mail címen, vagy a +36 20 480 7174 telefonszámon.


Elküldtem a rendelésem, de nem kaptam róla visszaigazolást. Mi a teendőm?

Ha esetleg a megrendeléstől számított 24 órán belül nem kapod meg az visszaigazoló e-mailt, ebben az esetben először ellenőrizd a Spam szűrőd, hátha a levelező rendszered levélszemétnek nyilvánította a levelünket, ha nem, vedd fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeink valamelyikén, mert elképzelhető, hogy megrendelésed technikai okok miatt nem érkezett meg hozzánk.
 

Hogyan kapok számlát a megrendelésemről?

A megrendelésedhez kapcsolódó számlát minden esetben elekronikusan, letölthető számla formájában kapod meg e-mailben, a megrendelésed futárnak történő átadásakor.
 

Mit tegyek, ha mégsem tetszik az, amit rendeltem?

A törvény szerint a kézhezvételt követően 14 napon belül bármikor meggondolhatod magad, és visszaküldheted a terméket (a termék visszajuttatásával kapcsolatos szállítási díjak téged terhelnek).
Mivel bízunk termékeink minőségében, ezt a gondolkodási időszakot 30 napra növeltük, így Neked sem kell sietned az ügyintézéssel!

Vannak azonban olyan termékeink is, amelyeknél ez az elállási jog egészségvédelmi, illetve higiéniai okokból nem gyakorolható. (Az elállási körbe nem tartozó termékeket jogszabályok írják elő, melyről az ÁSZF-ben részletesen olvashatsz.) Ezeket a termékeket is lehetőséged van azonban a kézhezvételtől számított 30 napon belül visszaküldeni, de csak abban az esetben, ha a csomagolása és a védőfóliája még sértetlen. A kiterjesztett határidőn belül a visszaküldött termék árát levásárolhatod Webáruházunkban a termék visszaszállítását követő 30 napon belül.

Ilyen módon élhetsz a 30 napra kiterjesztett garanciával:
•    Jelezd elállási szándékodat a termék kézhezvételétől számított 30 napon belül hivatalos vagy elektronikus levélben. (Ehhez az ÁSZF-ben találsz minta-nyilatkozatot is!)
•    A termékeket küldd vissza címünkre ajánlott küldeményként, értéknyilvánítással együtt biztonságosan becsomagolva legkésőbb az elállási nyilatkozat megküldésével együtt (tehát 30 napon belül).  A terméket visszaküldéskor, kérjük, ne utánvéttel küldd, mert ezeket a csomagokat nem áll módunkban átvenni. (Kérjük, figyelj rá, hogy a visszaküldendő termék megfelelő biztonsággal kerüljön csomagolásra, mert ha a termék helytelenül lett becsomagolva és bizonyíthatóan ennek következtében megsérült a kézbesítés során, akkor sajnos nem áll módunkban visszavenni.)
•    A visszaérkezett termékek árát, amennyiben a terméket a törvény által előírt határidőn belül küldöd vissza, visszautaljuk az általad megadott bankszámlaszámra. Az ezt követően, de a kiterjesztett határidőn belül (azaz 14. napot követően, de 30 napon belül) visszaküldött termék árát a visszaérkezéstől számított 30 napon belül levásárolhatod Webáruházunkban.

Ez a kiterjesztett garancia nem vonatkozik az akciós termékekre illetve a kuponokra. Amennyiben csomagot vettél, akkor a garanciát csak a teljes csomagra tudod érvényesíteni, tehát a benne lévő termékekre egyesével nem. Amennyiben ugyanabból a termékből több darabot rendeltél és valamennyit szeretnéd visszaküldeni, csak abban az tudjuk azokat befogadni, ha azok közül csak egy termék került kibontásra és kipróbálásra. A többi terméket kizárólag bontatlan, eredeti csomagolásában, azaz nem használt állapotban áll módunkban befogadni.

A vásárlástól indoklás nélkül is elállhatsz, viszont ha azért küldöd vissza, mert nem vagy elégedett a termékkel, akkor megköszönnénk egy rövid indoklást.  
Természetes az elállás jogát a vásárlás és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatod.

Kérünk, olvasd el figyelmesen a letölthető ÁSZF ide vonatkozó részét! 
 

Mi a teendőm, ha nem az általam rendelt terméket kapom?

Amennyiben – reméljük, ilyen azért nem fog előfordulni - nem azt a terméket látod a csomagban, amit megrendeltél, vagy bizonyítottan hibás a termék, úgy kérjük, ezt telefonon vagy e-mailben haladéktalanul jelezd ügyfélszolgálatunk számára. A hibás árut minden esetben díjmentesen kicseréljük abban az esetben, ha az bizonyítottan hibás.

Hibás teljesítés esetén az alábbi lehetőségek közül választhatsz:

  • a termék cseréje
  • a termék árának levásárlása
  • a vételtől való elállás

Ebben az esetben természetesen a termék visszaszállítását - egyeztetés után – mi szervezzük és minden ezzel kapcsolatos költséget mi állunk.


Mit jelentenek ezek az állapotok a megrendelésemnél? 

Függőben lévő – Ezt az állapotot akkor látod a rendelésed mellett, ha a banki utalást (előre utalást) választottad, és  rendelésed értéke nem érkezett még meg a számlánkra.

Megrendelés feldolgozása elkezdődött – Ez az állapot azt jelenti, hogy a megrendelésed illetve előre utalás esetén a rendelésed összege beérkezett hozzánk, azt a rendszerünk fogadta, és mi azon dolgozunk éppen, hogy a csomagodat összeállítsuk. 

Átadtuk a futárnak – Rendelésed elkészült és szállításra átadtuk a futárnak.
 

Mit tegyek, ha átvételkor sérülést tapasztalok a csomagomon?

Bár különös figyelmet fordítunk a csomagolásra, átvételkor előfordulhat, hogy sérült csomagot kapsz. Ez nem jelenti azt, hogy a csomagban található termék sérült, de ha kétségeid vannak az áru sértetlenségével kapcsolatban, feltétlenül jelezd a futárnak és vegyetek fel jegyzőkönyvet. Ezt követően 24 órán belül értesítsd vevőszolgálatunkat! Jegyzőkönyv nélkül sem a DPD Hungary Kft., sem a FOXPOST Zrt., sem webáruházunk nem fogad el reklamációt.

Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerül, keress bennünket elérhetőségeinken, készséggel állunk rendelkezésére és megpróbáljuk megoldani a kellemetlenséget.

Az oldal tetejére